Ukrainian (UA)
Календар
< травня 2021 >
П В С Ч П С Н
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            
Корисні посилання

Бровари

Головна

PostHeaderIcon Забезпечення новонародженної дитини одноразовою натуральною допомогою “пакунок малюка”

04.12.2020 р. набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 25.11.2020 р. № 1180 “Деякі питання надання при народженні дитини одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка”, якою затверджено порядок надання при народженні дитини одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка”.
 
На даний час батьки, у яких діти народились до 23 жовтня 2020 року включно та які не отримали ,,пакунок малюка”, отримують грошову компенсацію вартості одноразової натуральної допомоги „пакунок малюка” при подачі наступних документів: 
- заява
- копію свідоцтва про народження дитини. У разі народження дитини за кордоном подається копія свідоцтва про народження дитини, виданого компетентним органом іноземної держави та легалізованого в установленому порядку;
- копію посвідки на постійне проживання/посвідчення біженця/довідки про звернення за захистом в Україні (для іноземця та особи без громадянства)/посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту;
- копію документа про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті громадянина України);
- копію рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу місцевої ради або суду про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною);
- копію рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської ради про влаштування дитини в сім’ю патронатного вихователя (для патронатного вихователя);
- копію рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської ради про влаштування дитини до дитячого будинку сімейного типу або прийомної сім’ї;
- довідку з пологового будинку про неотримання одноразової натуральної допомоги “пакунок малюкаˮ (у разі народження дитини у пологовому будинку в 2020 році).
 
Батьки, у яких діти народились з 24 жовтня 2020 року, мають змогу отримати одноразову натуральну допомогу ,,пакунок малюка” протягом 30 днів з дати народження дитини.
 
У разі неотримання ,,пакунку малюка” з незалежних від батьків обставин (зокрема, народження дитини до 37-го повного тижня вагітності (154-259 діб), народження дитини за кордоном, обсервація, карантин, самоізоляція, відсутність “пакунка малюка” в закладі охорони здоров’я, структурному підрозділі з питань соціального захисту населення за місцем проживання/перебування новонародженої дитини ) вони отримають грошову компенсацію вартості одноразової натуральної допомоги ,,пакунок малюка”.
 
З 1 липня 2021 року батьки матимуть право вибору між одноразовою натуральною допомогою ,,пакунок малюка” та грошовою компенсацією вартості одноразової натуральної допомоги ,,пакунок малюка”.

Останнє оновлення (Понеділок, 21 грудня 2020, 06:10)

 

PostHeaderIcon До уваги отримувачів державних соціальних допомог!

Повідомляємо, що 09 грудня 2020 року профінансовано виплату державних соціальних допомог за грудень 2020 року.

Останнє оновлення (Середа, 09 грудня 2020, 13:28)

 

PostHeaderIcon До уваги отримувачів соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та на дітей з інвалідністю

Верховною Радою України прийнято Закон України від 02.09.2020 № 851-ІХ «Про внесення змін до статті 3 Закону Українм «Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю»», яким передбачається підвищення надбавки на догляд особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю.

Таким чином, вищезазначений Закон буде застосовуватись з 01.01.2021 р. для наступних категорій осіб з визначеними розмірами: 

- особам з інвалідністю з дитинства, віднесеним до підгрупи Б І групи, - 100% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;

- одиноким особам з інвалідністю з дитинства ІІ і ІІІ груп, які за висновком лікарсько-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу потребують постійного стороннього догляду, встановлюється надбавка на догляд за ними в розмірі 75% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.

Для інших категорій осіб з інвалідністю Закон з відповідним підвищенням буде застосовуватись з 01.01.2022 р., а саме: 

- особам з інвалідністю з дитинства, віднесеними до підгрупи А І групи, - 200% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;
- на дитину з інвалідністю підгрупи А віком до 6 років – 200% прожиткового мінімуму для дітей віком до 6 років;
- на дитину з інвалідністю підгрупи А віком від 6 до 18 років – 200% прожиткового мінімуму для дітей віком від 6 до 18 років.

Також, Законом передбачено, що на період з 01 січня 2021 року по 31 грудня 2021 року надбавка на догляд встановлюється у розмірі:
- особам з інвалідністю з дитинства, віднесеними до підгрупи А І групи, - 150% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;
- на дитину з інвалідністю підгрупи А віком до 6 років – 150% прожиткового мінімуму для дітей віком до 6 років;
- на дитину з інвалідністю підгрупи А віком від 6 до 18 років – 150% прожиткового мінімуму для дітей віком від 6 до 18 років.

Останнє оновлення (Середа, 09 грудня 2020, 12:03)

 

PostHeaderIcon До уваги фізичних осіб-підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування і належать до першої та другої групи платників єдиного податку

25 листопада 2020 року Урядом прийнято постанову Кабінету Міністрів України № 1171 «Деякі питання виплат соціальної допомоги на дітей фізичним особам-підприємцям», якою відновлено на період з 01 листопада 2020 р. до 31.12.2020 р. виплати на дітей до 10 років фізичним особам-підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування і належать до першої та другої групи платників єдиного податку. 
Отже:
  
- особам, які у травні — серпні 2020 р. отримували вищезазначену допомогу на дітей, виплату такої допомоги буде здійснено у грудні 2020 р. за листопад і грудень 2020 р. без подання нової заяви та необхідних документів;
 
- допомога на дітей особам, які звертаються за її призначенням вперше із заявою та необхідними документами, що повинні бути подані до 15 грудня 2020 р., призначається і виплачується у листопаді та грудні 2020 р.. 
 
Для призначення допомоги на дітей заявник подає/надсилає управлінню соціального захисту населення заяву за визначеною формою у паперовій або електронній формі із зазначенням рахунка в установі уповноваженого банку та документи/відомості у паперовій або електронній формі:
 
1. У паперовій формі заявник подає такі документи:
 
- копії свідоцтв про народження дітей віком до 10 років;
 
- довідку з Пенсійного фонду України про сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (індивідуальні відомості про застраховану особу за формою ОК-7);
- копію документа, що підтверджує право на постійне проживання в Україні (для іноземця та особи без громадянства);
 
- копію рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення) ради, сільської, селищної, міської ради об’єднаної територіальної громади або суду про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною).
 
2. В електронній формі заявник подає такі документи/відомості:
 
- фотокопії свідоцтв про народження дітей віком до 10 років або відомості про свідоцтва про народження дітей (серія, номер, дата видачі, прізвище, ім’я та по батькові дитини, прізвище, ім’я та по батькові батьків);
 
- фотокопію довідки з Пенсійного фонду України про сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (індивідуальні відомості про застраховану особу за формою ОК-7);
 
- фотокопію документа, що підтверджує право на постійне проживання в Україні (для іноземця та особи без громадянства);
 
- фотокопію рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення) ради, сільської, селищної, міської ради об’єднаної територіальної громади або суду про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною).         
 
Вищезазначені документи для оформлення можна подати електронно за адресою: https://dopomoga2fop.ioc.gov.ua  або особисто за адресою: м. Бровари, вул.. Гагаріна, 18, контактні телефони: (067)3215757, (04594) 60948, (04594) 46173.

Останнє оновлення (Середа, 02 грудня 2020, 06:08)

 

PostHeaderIcon Шановні мешканці міста!

Для відкриття поточного рахунку пільговикам та одержувачам житлової субсидії, які мають залишки коштів, зекономлені за результатами опалювального періоду 2019-2020 років, є можливість звернення до АТ «Ощадбанк» скориставшись електронною чергою при відвідуванні відділень банку. 
Також цією послугою можна скористатись на офіційному веб-сайті АТ «Ощадбанк».

Останнє оновлення (П'ятниця, 27 листопада 2020, 12:48)

 

PostHeaderIcon До уваги громадян міста!

В зв’язку зі значним збільшенням динаміки захворювання спеціалістів, які проводять прийом громадян, на гостру респіраторну хворобу COVID-19, спричинену коронавірусом SARS-CoV-2 та згідно розпорядження міського голови від 20.11.2020 року 258-ОД "Про деякі заходи щодо запобігання поширенню коронавірусу COVID-19 на території міста Бровари", прийом громадян управлінням соціального захисту населення тимчасово (до 31.12.2020 р.) буде проводитись два рази на тиждень:  понеділок та четвер з 8.00 год. до 17.00 год. за попереднім записом на прийом. 
Записатися на прийом можливо за телефоном:
- з питань ВПО за тел.: 6-09-48; 067-321-57-57.
- з питань оформлення житлової субсидії, державних соціальних допомог за тел.: 4-61-73; 067-321-57-57.
- з питань пільг за тел.: 6-67-45.
- з питань призначення житлової субсидії за тел.: 6-29-37.
- з питань ЧАЕС, оздоровлення за тел.: 5-12-32.
- з питань обслуговування пенсіонерів та осіб з інвалідністю за тел.: 5-32-35.
- з питань отримання посвідчень АТО, ветеранам війни та матеріальної допомоги АТО за тел.: 5-45-48, 5-15-84.
- з питань виплат державних соціальних допомог та отримання відповідних довідок за тел.: 4-60-99, 5-15-84.

Останнє оновлення (Четвер, 26 листопада 2020, 09:40)

 
пошук по сайту
зараз
 76 гостей на сайті
Режим роботи

понеділок-четвер
з 8.00 до 17.00

п’ятниця
з 8.00 до 16.00

перерва на обід
з 12.00 до 13.00


(відділ прийому громадян
працює без перерви)

Контакти

м. Бровари вул. Гагаріна 18

тел.(04594) 5-23-88

факс. (04594) 5-23-88

Email:: upsznmbrovary@ukr.net