Ukrainian (UA)
Календар
< червня 2021 >
П В С Ч П С Н
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        
Корисні посилання

Бровари

Головна

PostHeaderIcon Субсидія без урахування окремих осіб з числа зареєстрованих

Положенням про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848, передбачено надання субсидії домогосподарствам, у яких кількість фактично проживаючих зареєстрованих членів домогосподарства є меншою за кількість зареєстрованих членів домогосподарства.

 
У такому разі рішення про виключення таких осіб зі складу домогосподарства приймається на підставі інформації, зазначеної в декларації, та підтверджуючих документів. При цьому майновий стан осіб, перебування їх за кордоном, наявність боргів зі сплати аліментів, несплата ЄСВ або відсутність доходів не є перепоною для виключення особи зі складу домогосподарства (крім членів сім’ї) та відповідно не впливає на право такого домогосподарства отримувати житлову субсидію.
 
Тобто, зі складу домогосподарства можна виключити осіб, які зареєстровані, але фактично не проживають. Виняток становлять члени сім’ї особи зі складу домогосподарства.
 
Документами, що підтверджують проживання особи за місцем реєстрації можуть бути:
- довідки, що підтверджують місце перебування особи на території іншої адміністративно-територіальної одиниці у зв’язку з роботою, лікуванням, навчанням, довготривалим відрядженням, відбуванням покарання, у тому числі легалізовані в Україні документи про набуття страхового стажу в іншій країні;
- довідки про оплату житлово-комунальних послуг в іншому житловому приміщенні;
- акти обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства селищної, сільської або міської ради;
- договори оренди житла в іншому місці тощо.
 
У разі ненадання заявником документів, що підтверджують фактичне проживання особи за адресою домогосподарства, кількість членів домогосподарства визначається на підставі акта обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства.

Водночас в територіальних громадах акти обстеження матеріально-побутових умов сім’ї складаються уповноваженими особами виконавчих органів сільських, селищних, міських рад територіальних громад.

Останнє оновлення (Вівторок, 27 липня 2021, 04:58)

 

PostHeaderIcon Увага! Зміни в законодавстві!

Урядом схвалено постанову Кабінету Міністрів України від 07.07.2021 р. № 697 “Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України”, якою передбачено ряд змін щодо призначення допомоги одиноким матерям, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, на дітей із тяжкими захворюваннями, яким не встановлено інвалідність.

Зокрема:

- підвищити з 01.01.2022 розмір допомоги на дітей із тяжкими хворобами, яким не встановлено інвалідність, до двох прожиткових мінімумів для дитини відповідного віку ‒ з 1934 грн до 4 200 грн для дітей віком до 6 років та до 5 236 грн для дітей віком від 6 до 18 років (з урахування розміру прожиткового мінімуму, встановленого на 01.12.2021);

- призначати державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям  та допомогу на дітей одиноким матерям без зменшення її розміру, якщо центр зайнятості не може запропонувати підходящої роботи для непрацюючої працездатної особи зі складу малозабезпеченої сім’ї, сім’ї з дітьми або таку особу направлено на професійне навчання;

- призначати державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям та допомогу на дітей одиноким матерям за наявності у власності багатодітної сім’ї та сім’ї, до складу якої входять діти-сироти або діти, позбавлені батьківського піклування, або особи з їх числа, другого житла, за умови, що загальна площа житла не перевищує 13,65 кв.м. на одного члена сім’ї та додатково 35,22 кв.м. на сім’ю;

- припиняти до з’ясування обставин виплату державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та допомоги на дітей одиноким матерям у разі відсутності дітей, які входять до складу малозабезпеченої сім’ї, сім’ї з дітьми, на навчальних заняттях у закладах загальної середньої освіти з невідомих або без поважних причин протягом десяти навчальних днів підряд та поновлювати таку виплату після відновлення відвідування навчальних занять такими дітьми.

Останнє оновлення (Понеділок, 26 липня 2021, 12:51)

 

PostHeaderIcon Субсидія за наявних депозитів або купівлі валюти

Пунктом 14 Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848, унеможливлено надання житлової субсидії, якщо:
 
- будь-хто із складу домогосподарства або член сім’ї особи із складу домогосподарства на перше число місяця, з якого призначається житлова субсидія, має на  депозитному банківському рахунку (рахунках) кошти на суму понад 100 тис. грн.;
 
- будь-хто із складу домогосподарства або член сім’ї особи із складу домогосподарства протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням житлової субсидії здійснив операції з купівлі безготівкової та/або готівкової іноземної валюти, а також банківських металів на загальну суму понад 50 тис. грн.
 
Слід зауважити, що при встановленні права на отримання житлової субсидії кошти на різних депозитних рахунках додаються. Наприклад: за наявності в однієї особи двох депозитних рахунків, на яких розміщено 40 і 80 тис. грн., субсидія не призначається.
 
Операції з купівлі іноземної валюти, а також банківських металів враховуються для кожної особи в загальній сумі за 12 місяців перед зверненням за призначенням субсидії.

Останнє оновлення (Середа, 14 липня 2021, 05:40)

 

PostHeaderIcon До уваги отримувачів державних соціальних допомог!

Повідомляємо, що 07 липня 2021 року профінансовано виплату державних соціальних допомог за липень 2021 року.

Останнє оновлення (Понеділок, 12 липня 2021, 05:58)

 

PostHeaderIcon Зразки заповнення Заяви про призначення та надання житлової субсидії та Декларації про доходи і витрати осіб, які звернулись за призначенням житлової субсидії

Переглянути

Останнє оновлення (Четвер, 24 червня 2021, 07:09)

 

PostHeaderIcon До уваги отримувачів державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям!

Урядом 21.04.2021 р. прийнято постанову Кабінету Міністрів України № 397 “Деякі питання сприяння економічній самостійності малозабезпечених сімей”, яка набере чинності з 01.01.2022 р. та якою затверджено Порядок надання допомоги надання допомоги на здобуття економічної самостійності малозабезпеченої сім’ї.
 
Вищезазначеним Порядком передбачається надання одноразової безвідсоткової поворотної фінансової допомоги непрацюючій працездатній особі з числа членів малозабезпеченої сім’ї у розмірі не більше 15 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 01 січня поточного року, в якому приймається рішення про її надання. Така фінансова допомога надаватиметься для закупівлі обладнання та матеріалів для організації власного бізнесу.
 
Для отримання зазначеної допомоги непрацююча працездатна особа зі складу малозабезпеченої сім’ї, яка виявила бажання провадити підприємницьку діяльність та зареєстрована як безробітна, звертається до центру зайнятості з наступними документами:
- заявою про надання фінансової допомоги;
- довідкою для надання фізичним особам відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством. Така довідка не подається, якщо центром зайнятості за наявності технічної можливості відомості про особу отримано шляхом інформаційної взаємодії з єдиною інформаційною системою МВС;
- бізнес-планом.
 
Між центром зайнятості та особою, яка виявила бажання провадити підприємницьку діяльність (за наявності в неї статусу суб’єкта підприємницької діяльності) укладається угода про надання особі, яка виявила бажання провадити підприємницьку діяльність, фінансової допомоги на здобуття економічної самостійності малозабезпеченої сім’ї терміном на три роки.
 
Після закінчення терміну дії такої угоди вищезгадана допомога має бути повернута однією сумою протягом 30 календарних днів.
 
 

Останнє оновлення (П'ятниця, 18 червня 2021, 11:41)

 
пошук по сайту
зараз
 85 гостей на сайті
Режим роботи

понеділок-четвер
з 8.00 до 17.00

п’ятниця
з 8.00 до 16.00

перерва на обід
з 12.00 до 13.00


(відділ прийому громадян
працює без перерви)

Контакти

м. Бровари вул. Гагаріна 18

тел.(04594) 5-23-88

факс. (04594) 5-23-88

Email:: upsznmbrovary@ukr.net