Ukrainian (UA)
Календар
< травня 2019 >
П В С Ч П С Н
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
Корисні посилання

Бровари

Головна
травня 2019

PostHeaderIcon

PostHeaderIcon Надання допомоги «пакунок малюка»

Починаючи з 1 вересня 2018 року при народженні дитини здійснюється надання одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка»  відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 20 червня 2018 року № 512 «Деякі питання реалізації пілотного проекту із надання при народженні дитини одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка»»
Згідно затвердженого Порядку право на отримання «пакунка малюка» мають громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які на законних підставах проживають на території України і народили живонароджену дитину.
«Пакунок малюка» надається на кожну новонароджену дитину.
Пунктом 9 Порядку визначено, що «пакунок малюка» видається під час виписки новонародженої дитини з пологового будинку.
Якщо на день виписки у пологовому будинку відсутній «пакунок малюка» для його отримання отримувач (мати, батько) подає заяву в пологовому будинку, яка передається до  місцевого структурного підрозділу з питань соціального захисту населення.
Згідно із заявою місцевий структурний підрозділ з питань соціального захисту населення забезпечує надання «пакунку малюка»  отримувачу за місцем проживання.
Факт передачі допомоги "пакунок малюка" фіксується в акті приймання-передачі згідно з додатками, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України "Деякі питання реалізації пілотного проекту із надання при народженні дитини одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка".
Отримувачі допомоги "пакунок малюка" можуть відмовитися від отримання допомоги на підставі особистої письмової заяви відповідно до абзацу 3 пункту 9 зазначеної постанови.  


 



PostHeaderIcon

PostHeaderIcon До уваги учасників бойових дій, які приймали участь в АТО/ООС та постраждалих учасників Революції Гідності!

Управління соціального захисту населення Броварської міської ради Київської області надає учасникам бойових дій, які приймали участь в АТО/ООС, постраждалим учасникам Революції Гідності послуги з:

- санаторно-курортного лікування;

- психологічної реабілітації;

- професійної адаптації.

Для одержання путівки особа повинна перебувати на обліку в органах соціального захисту населення за зареєстрованим місцем проживання. Для взяття на облік особа подає: медичну довідку лікувальної установи за формою №070/о, копію відповідного посвідчення, учасники бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни та учасники війни-копію військового квитка(за наявності) та копію документа, що підтверджує безпосередню участь(забезпечення проведення)особи в антитерористичній операції.

Для проходження психологічної реабілітації отримувач послуг звертається за місцем реєстрації або за місцем фактичного проживання(перебування) із заявою, складеною в довільній формі, до якої додається копія відповідного посвідчення та копія документа, що підтверджує безпосередню участь (забезпечення проведення) особи в антитерористичній операції.

Для отримання послуг професійної адаптації необхідно подати наступні документи: 

-заяву;

-копію посвідчення учасника бойових дій ( інваліда війни або учасника війни) (інваліди війни додатково подають карту реабілітації) ;

-копію документа, що підтверджує безпосереднє залучення особи до виконання завдань антитерористичної операції в районах її проведення;

-копію паспорта (1,2 , 11 сторінки);

-копію ідентифікаційного кода.

З переліком документів звертатися до управління соціального захисту   населення  за  адресою:  м.  Бровари,  вул.  Гагаріна 18 (ІІ поверх каб. 209), тел. 5-15-84.

 



PostHeaderIcon

PostHeaderIcon Реабілітація дітей з інвалідністю внаслідок дитячого церебрального паралічу

Постановою Кабінету Міністрів України від 27 березня 2019 року № 309 затверджений Порядок використання у 2019 році коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення реабілітації дітей з інвалідністю внаслідок дитячого церебрального паралічу.
Для отримання реабілітаційних послуг отримувач або його законний представник письмово звертається (заява у довільній формі) за  місцем проживання до управління соціального захисту населення, маючи при собі наступний пакет документів:
паспорта громадянина України та/або свідоцтва про народження, та/або іншого документа, що посвідчує особу дитини;
індивідуальної програми реабілітації, що видана лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу;
виписки з медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого (форма № 027/о).
Управління соціального захисту населення протягом п’яти робочих днів з дати подання заяви укладає договір у трьох примірниках про здійснення для дитини реабілітаційних заходів, в якому зазначаються обсяг і строки проведення таких заходів. 
Вартість реабілітаційних заходів для кожної дитини визначається реабілітаційною установою відповідно до індивідуальної програми реабілітації (далі - ІПР). Між тим гранична вартість реабілітаційних заходів не перевищує для однієї дитини, яка відповідно до ІПР за більшістю основних категорій життєдіяльності має обмеження I та II ступеня - 16 тис. гривень, III ступеня - 25 тис. гривень.
 Оплата проводиться органами соціального захисту населення на підставі актів виконаних робіт відповідно до договору про надання реабілітаційних заходів, укладеного з реабілітаційною установою.
За детальнішою інформацією звертатися до управління соціального захисту населення : м. Бровари, вул. Гагаріна, 18, каб. 202, тел. 5-32-35.


 



PostHeaderIcon

PostHeaderIcon Зміни до порядку надання житлової субсидії з 01.05.2019 року

17 квітня 2019 року Урядом прийнята постанова (№ 373) «Деякі питання надання субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі», якою внесено зміни до порядку надання житлових субсидій стосовно її призначення на наступний період у травні 2019 року, а саме:

̶  громадянам, які одержували житлову субсидію в опалювальному сезоні у грошовій формі (безготівковій чи готівковій), і у них відсутня заборгованість за житлово-комунальні послуги, загальна сума якої перевищує 20 неоподаткованих мінімумів доходів громадян, житлова субсидія на наступний строк призначається у готівковій формі без подання нових заяви та декларації;

̶  за наявної заборгованості житлова субсидія на наступний строк призначається у готівковій формі тим громадянам, які не змогли вчасно отримати житлову субсидію в АТ «Ощадбанк» готівкою у зв’язку з тим, що перебували у складних життєвих обставинах, спричинених інвалідністю, віком, станом здоров’я;

̶  громадянам, які одержували житлову субсидію в опалювальному сезоні і відповідно до Положення повинні подавати нові заяви і декларації, за відсутності заборгованості субсидія призначається також у грошовій готівковій формі (незалежно від того, у якій формі отримували субсидію в опалювальному сезоні).

      

Повторно із заявою і декларацією у травні мають звернутися:

• орендарі житла;

• внутрішньо переміщені особи;

• домогосподарства, яким субсидію було призначено на фактично проживаючих осіб;

• домогосподарства, де є непрацюючі особи працездатного віку, в яких відсутні доходи, або вони менші мінімальної заробітної плати;

• якщо у складі домогосподарства або у складі сім’ї члена домогосподарства відбулися зміни протягом останнього року.

        

Житлова субсидія у грошовій безготівковій формі на підставі декларації та заяви, із зазначенням мобільного номеру телефону, буде надаватися наступним категоріям її одержувачів:

• особам, які вперше звернуться за її призначенням;

• громадянам, які одержували житлову субсидію в опалювальному сезоні, і у яких наявна заборгованість – після вирішення питання з такою заборгованістю;

• особам, у яких за результатами розрахунку розмір субсидії становить більше 5 тис. грн.;

• за заявою одержувача субсидії, якому вона надається у грошовій готівковій формі. 

 

Також новоприйнятою постановою передбачено виплату субсидії у готівковій формі за довіреністю для осіб, які не можуть особисто отримати кошти в АТ «Ощадбанк». Для цього їм потрібно звернутися до управління соціального захисту населення з проханням оформити довіреність на отримання коштів через працівника територіального центру соціального обслуговування.

 



пошук по сайту
зараз
 35 гостей на сайті
Режим роботи

понеділок-четвер
з 8.00 до 17.00

п’ятниця
з 8.00 до 16.00

перерва на обід
з 12.00 до 13.00


(відділ прийому громадян
працює без перерви)

Контакти

м. Бровари вул. Гагаріна 18

тел.(04594) 5-23-88

факс. (04594) 5-23-88

Email:: upsznmbrovary@ukr.net