Ukrainian (UA)
Календар
< серпня 2018 >
П В С Ч П С Н
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
Корисні посилання

Бровари

Головна
серпня 2018

PostHeaderIcon

PostHeaderIcon Хто вважається членом сім’ї особи із складу домогосподарства при розрахунку субсидії.

Відповідно до пункту 9 Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.04.2018 № 329, до складу домогосподарства включаються особи, що зареєстровані і фактично проживають у житловому приміщенні, на яких розраховуються соціальні нормативи житлово-комунального обслуговування і доходи яких враховуються під час призначення житлової субсидії.
Під час призначення житлової субсидії враховуються також доходи членів сім’ї особи із складу домогосподарства (чоловіка, дружини) у разі, коли їх зареєстроване (фактичне) місце проживання відмінне від адреси домогосподарства. Соціальні норми житла та соціальні нормативи житлово-комунального обслуговування за адресою домогосподарства на таких осіб не розраховуються.
Статтею 3 Сімейного кодексу України визначено, що подружжя вважається сім’єю і тоді, коли дружина та чоловік у зв’язку з навчанням, роботою, лікуванням, необхідністю догляду за батьками, дітьми та з інших поважних причин не проживають спільно.
Дитина належить до сім’ї своїх батьків і тоді коли спільно з ними не проживає. Тобто, у разі реєстрації неповнолітньої дитини за однією адресою разом з бабусею, дідусем (або іншими родичами) доходи батьків цієї дитини включаються в розрахунок субсидії такому домогосподарству. Аналогічний підхід застосовується при призначенні субсидії неповнолітнім студентам, які зареєстровані та проживають в гуртожитках за місцем навчання.
У випадку розлучення подружжя, доходи одного з батьків неповнолітньої дитини, що не зареєстрований та не проживає разом з нею, не включаються до сукупного доходу домогосподарства за документального підтвердження проживання дитини іншим із батьків.

 



PostHeaderIcon

PostHeaderIcon До уваги отримувачів субсидії! Перевірка!

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.02.2016 року № 136 Міністерством фінансів України проводиться верифікація (перевірка) достовірності інформації, наданої громадянами, які отримують субсидію.
Отримані з Міністерства фінансів України дані свідчать про недостовірність інформації, на підставі якої призначено житлові субсидії 179 особам серед отримувачів субсидії по м. Бровари, які здійснили купівлю нерухомості, земельних ділянок або транспортних засобів на суму понад 50 тис. грн.;
    - за даними державних органів виявлено невідповідність у документах, що посвідчують особу, яким призначено житлові субсидії, інформації, яка була надана  такими особами під час звернення до органів соціального захисту населення для отримання житлової субсидії (535 осіб);
     - за даними державних органів, виявлена наявність однакових записів з персональними даними осіб, яким призначено житлову субсидію в різних районах, які були надані такими особами під час звернення – двійники (55 осіб);
    - за даними Державної міграційної служби, документ, що посвідчує особу, якій призначено житлову субсидію (інформація, яка була надана такими особами під час звернення до органів соціального захисту населення для отримання житлової субсидії) недійсний (2 особи).
Особам, по яких виявлено порушення, Міністерство фінансів України рекомендує зупинити або припинити виплати житлових субсидій. Для з’ясування факту купівлі, отримання в спадщину чи оформлення дарчої на нерухомість, земельні ділянки або транспортні засоби та факту подачі недостовірної інформації буде проведена робота особисто з отримувачами субсидії, по яких виявлено порушення.  
З метою попередження надміру нарахованих сум субсидії рекомендуємо вчасно повідомляти управління соціального захисту населення про будь-які зміни (на протязі місяця):
    - зміну у складі сім’ї члена домогосподарства, їх статус;
    - про здійснення одноразової покупки, яка перевищує 50 тис. грн.;
    - зміну переліку отримуваних житлово-комунальних послуг.

 



PostHeaderIcon

PostHeaderIcon Розрахунок житлової субсидії непрацюючим пенсіонерам

Пунктами 10, 11 Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.04.2018 № 329, встановлено, що під час призначення субсидії враховуються наступні доходи: заробітна плата після сплати податку на доходи фізичних осіб; пенсія; стипендія; соціальні виплати; допомога по безробіттю; інші страхові виплати, що призначаються фондами соціального страхування.

Для розрахунку житлової субсидії з початку неопалювального сезону середньомісячний сукупний дохід враховується за ІІІ-ІV квартали попереднього календарного року, з початку опалювального сезону – за І-ІІ квартали поточного календарного року, після початку опалювального (неопалювального) сезону – за два квартали, що передують місяцю, який передує місяцю звернення за призначенням житлової субсидії.

У разі коли на час звернення за призначенням житлової субсидії особа є непрацюючим пенсіонером, який декларує відсутність в останньому місяці періоду, за який враховуються доходи, інших доходів, крім пенсії, до її середньомісячного сукупного доходу враховується розмір нарахованої пенсії за місяць, що передує місяцю, з якого призначається житлова субсидія. 

Тобто, якщо особа пенсійного віку в періоді врахування доходів звільнилася, та в останньому місяці такого періоду отримувала одну пенсію, в розрахунок житлової субсидії нарахована їй заробітна плата включатися не буде.
 



PostHeaderIcon

PostHeaderIcon Особливості врахування доходів працездатних громадян при призначенні субсидії

Пунктом 12 Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.04.2018 № 329, визначені особливості врахування доходів для осіб, які досягли 18-ти річного віку, та у яких станом на початок періоду, за який враховуються доходи: а) взагалі відсутні доходи, б) середньомісячний сукупний дохід менший за розмір мінімальної заробітної плати, в) не сплачено єдиного соціального внеску за три місяці у розмірі, що не менший ніж мінімальний. У разі призначення субсидії таким особам (у тому числі за рішенням комісії) в розрахунок сукупного доходу домогосподарства включається середньомісячний їх дохід у розмірі:

− половини одного прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб станом на кінець періоду, за який враховуються доходи, - у разі, коли такі особи протягом цього періоду перебували на строковій військовій службі;

− одного прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб станом на кінець періоду, за який враховуються доходи, - у разі, коли такі особи протягом цього періоду навчалися за денною формою навчання у закладах середньої освіти, професійно-технічних навчальних закладах, закладах вищої освіти або зареєстровані у службі зайнятості як такі, що шукають роботу, і в цей період навчалися в центрах професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості;

− одного прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб станом на кінець періоду, за який враховуються доходи, - в окремих випадках за рішенням комісії у разі, коли такі особи перебувають у складних життєвих обставинах;

− фактично отриманих такими особами доходів – у разі коли такі особи протягом цього періоду отримували хоча б один із таких видів доходу як пенсію, стипендію, допомогу при народженні (усиновленні) дитини, допомогу особам з інвалідністю, допомогу по догляду за особами з інвалідністю І і ІІ групи внаслідок психічного розладу, допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, тимчасову державну допомогу непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, допомогу по безробіттю;

− фактично отриманих такими особами доходів – у разі коли такі доходи протягом цього періоду отримувала особа, яка станом на кінець такого періоду не досягла 18-ти річного віку;

− фактично отриманих такими особами доходів – в окремих випадках за рішенням комісії у разі, коли такі особи належать до визначених комісією інших категорій громадян, зокрема таких, що надають соціальні послуги;

− трьох розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб станом на кінець періоду, за який враховуються доходи, - в усіх інших випадках.

Для фізичних осіб підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування, незалежно від отриманих (неотриманих) доходів до сукупного доходу за кожний місяць враховується дохід, обчислений в таких розмірах мінімальної заробітної плати, встановленої станом на кінець періоду, за який враховуються доходи:

− однієї мінімальної заробітної плати – для платників єдиного податку першої групи;

− двох мінімальних заробітних плат - для платників єдиного податку другої групи;

− трьох мінімальних заробітних плат - для платників єдиного податку третьої групи.

При цьому не враховується дохід, отриманий само зайнятою особою, та дохід від впровадження підприємницької діяльності, інформацію про які подано ДФС на запит управління соціального захисту населення. Система оподаткування та група платника єдиного податку для спрощеної системи оподаткування визначається на початок місяця, з якого призначається житлова субсидія.
 



PostHeaderIcon

PostHeaderIcon До уваги учасників антитерористичної операції, членів сімей загиблих учасників антитерористичної операції, а також родин Героїв Небесної Сотні та учасників Революції Гідності !

Розпорядженням Київської обласної державної адміністрації від 10 серпня 2018 року №443 Про внесення змін  до розпорядження голови Київської обласної державної адміністрації від 22 червня 2018 року №370. Порядок використання коштів обласного бюджету для надання адресної матеріальної допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей, членам сімей загиблих (померлих) учасників антитерористичної операції, а також родинам Героїв Небесної Сотні та учасникам Революції Гідності викладено у новій редакції.
Із заявою та відповідними документами звертатись до управління соціального захисту населення Броварської міської ради, за адресою:
 
м. Бровари, вул. Гагаріна 18, каб. 201 (тел. 5-32-35), каб. 207 (тел. 4-60-99), каб. 208 (тел. 5-15-84). 
 



PostHeaderIcon

PostHeaderIcon Про реєстрацію колективних договорів протягом ІІ кварталу 2018 року

Станом на 01.07.2018 року управлінням соціального захисту  населення Броварської міської ради зареєстровано 289 колективних договори підприємств, установ та організацій міста Бровари. 
Протягом 2 кварталу 2018 року проведено повідомну реєстрацію 10  колективних договорів: 
–КП БМР «Броваритепловодоенергія» на 2018 рік (реєстраційний № 08 -15/12/18 від 03.04.2018);
–Військова частина А 3628 на 2017-2018 роки (реєстраційний № 08-15/13/18 від 04.04.2018);
–ПрАТ «Софія» на 2018-2020 роки (реєстраційний № 08-15/15/18 від 04.05.2018);
–СКП БМР «Броварська ритуальна служба» на 2018-2020 роки (реєстраційний № 08 -15/17/18 від 07.06.2018);
–КП БМР «ЖЕК - 4» на 2018 -2020 роки (реєстраційний № 08 - 15/18/18 від 11.06.2018);
–ЖБК «Домобудівник-3» на 2018-2023 роки (реєстраційний № 08-15/19/18 від 12.06.2018);
–Дошкільний навчальний заклад «Теремок» управління освіти і науки Броварської міської ради на 2018-2022 роки (реєстраційний № 08 - 15/20/18 від 14.06.2018);
–ТДВ «Броварське АТП-13209» на 2018-2020 роки (реєстраційний № 08-15/21/18 від 15.06.2018);
–ТОВ «Авто-Плюс» на 2018-2023 роки (реєстраційний № 08-15/22/18 від 18.06.2018);
–ТОВ «Д-Транс» на 2018-2023 роки (реєстраційний № 08-15/23/18 від 20.06.2018).

Також зареєстровано 2  змін - доповнення до колективного договору: 

–КП БМР «ЖЕК - 3» на 2015 -2020 роки (реєстраційний № 08 - 15/14/18 від 03.05.2018);
–КП БМР «Броваритепловодоенергія» на 2018 рік (реєстраційний № 08 -15/16/18 від 31.05.2018).
 



PostHeaderIcon

PostHeaderIcon До уваги отримувачів державних соціальних допомог!

Повідомляємо, що 08 серпня 2018 року   профінансовано виплату державних соціальних допомог за  серпень 2018  року.
 



PostHeaderIcon

PostHeaderIcon Періоди врахування доходів громадян при наданні субсидії

Відповідно до п. 11 Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.04.2018 № 329, для розрахунку житлової субсидії середньомісячний сукупний дохід осіб, зазначених у пункті 9 цього Положення, враховується:
за III-IV квартали попереднього календарного року - у разі, коли житлова субсидія призначається з початку неопалювального сезону;
за I-II квартали поточного календарного року - у разі, коли житлова субсидія призначається з початку опалювального сезону;
за два квартали, що передують місяцю, який передує місяцю звернення за призначенням житлової субсидії, - у разі, коли житлова субсидія призначається після початку опалювального (неопалювального) сезону.
У такому ж порядку розраховується середньомісячний сукупний дохід під час призначення житлової субсидії без звернення на наступний сезон домогосподарствам, які отримували її в попередньому опалювальному (неопалювальному) сезоні.
Житлова субсидія на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива призначається виходячи з розміру доходу осіб, зазначених у пункті 9 цього Положення, за попередній календарний рік.
У разі призначення житлової субсидії з початку опалювального (неопалювального) сезону доходи у вигляді пенсії враховуються в розмірі нарахованої пенсії за останній місяць попереднього опалювального (квітень) або неопалювального (вересень) сезону. В разі призначення житлової субсидії після початку опалювального (неопалювального) сезону враховується розмір нарахованої пенсії за місяць, що передує місяцю, з якого призначається житлова субсидія.
Доходи від реалізації молока враховуються у розмірі 30 відсотків нарахованих сум.

 



PostHeaderIcon

PostHeaderIcon До уваги осіб з інвалідністю та батьків дітей з ДЦП!

     У Київській області діє цільова програма соціальної підтримки осіб з інвалідністю на 2017 -2020 роки.
     Програмою передбачено надання щорічної разової адресної грошової допомоги сім’ям, які складаються з двох і більше осіб з інвалідністю, одиноким особам з інвалідністю, особам з інвалідністю по зору та слуху 1 та 2 групи на лікування, оздоровлення, покращення матеріально-побутових, соціальних проблем та інших особливих обставин та здійснення заходів із реабілітації дітей з інвалідністю із захворюванням ДЦП в центрах реабілітації області.

       Для отримання щорічної разової адресної грошової допомоги, члени сім’ї, які складаються  з двох і більше осіб з інвалідністю, одинокі особи з інвалідністю, особи з інвалідністю по зору та слуху 1 та 2 групи або їх законні представники, подають до управління соціального захисту населення за місцем проживання/реєстрації такі документи:
       заяву;
       копію довідки про причину та групу інвалідності;
       копію паспорту;
       копію ідентифікаційного коду;
       номер особового банківського рахунку;
       довідку про склад сім’ї;
       довідку про доходи;
       копію пенсійного посвідчення.
      Для здійснення заходів із реабілітації дітей з інвалідністю із захворюванням ДЦП в центрах реабілітації Київської  області одному з батьків дитини з ДЦП необхідно подати до  управління соціального захисту населення наступні документи:
       заяву;
       копію паспорту заявника;
       копію ідентифікаційного коду заявника;
       копію свідоцтва про народження дитини;
       копію медичного висновку дитини з інвалідністю;
       копія посвідчення дитини з інвалідністю;
       копія індивідуальної програми реабілітації;
       довідка про склад сім’ї

Телефон для довідок (04594)5-32-35

 



PostHeaderIcon

PostHeaderIcon До уваги внутрішньо переміщених осіб!

Внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 року  № 505       


Кабінетом Міністрів України постановою № 548 від 11.07.2018 року були затвердженні зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 року № 505 «Про надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі оплату житлово-комунальних послуг», а саме:

1) За рішенням комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам, утворених районними, районними у мм. Києві та Севастополі держадміністраціями, виконавчими органами міських, районних у містах (у разі утворення) рад, грошова допомога може надаватися внутрішньо переміщеним особам з інвалідністю, їхнім дітям, дітям з інвалідністю та особам, що здійснюють за ними догляд, які перемістилися населених пунктів Донецької та Луганської областей, на території яких органи державної влади здійснюють свої повноваження в повному обсязі, і не мають можливості повернутися до попереднього місця проживання.

2) Для призначення грошової допомоги на наступний шестимісячний строк уповноважений представник сім’ї подає до уповноваженого органу або установи уповноваженого банку (у випадку, передбаченому пунктом 5 цього Порядку) заяву, в якій повідомляє про відсутність змін, що впливають на призначення грошової допомоги, а також пред’являє довідки про взяття на облік внутрішньо переміщених осіб усіх членів сім’ї. Таку заяву на наступний шестимісячний строк може бути подано з дати його початку або не раніше ніж за 15 днів до закінчення поточного шестимісячного строку.
    
3) Для виплати грошової допомоги на малолітніх дітей, які переміщуються без супроводу батьків або осіб, які їх замінюють, поточний рахунок на ім’я малолітньої дитини відкривається за зверненням баби, діда, повнолітніх сестри, брата, мачухи, вітчима, які безпосередньо здійснюють догляд за дитиною без спеціальних на те повноважень, інших осіб, яким батьки передали дитину на виховання (у разі надання заяви батьків щодо отримання такої допомоги, справжність підпису на якій має бути засвідчена нотаріально), служби у справах дітей, якщо догляд за дитиною, яка залишилася без батьківського піклування, тимчасово здійснюється родичами або іншими особами (сусідами, знайомими), з якими у неї на момент залишення без батьківського піклування склалися близькі стосунки, за рішенням служби у справах дітей (відповідно до Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав дитини), які додатково подають уповноваженому банку документи, що посвідчують особу заявника та підтверджують родинні стосунки між дитиною і заявником, або документ, що підтверджує повноваження представника служби у справах дітей.  
        
4) При подачі первинної заяви уповноваженим представником сім’ї на призначення грошової допомоги внутрішньо переміщеним особам до заяви додатково додається копія довідки з військової частини про залучення до проведення антитерористичної операції (для військовослужбовців із числа внутрішньо переміщених осіб, які захищають незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України та беруть безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районі антитерористичної операції), копія довідки з місця роботи або копія іншого документа, що посвідчує зайнятість (для працездатних осіб), копія свідоцтва про шлюб, копії свідоцтв про народження дітей, засвідчені власним підписом уповноваженого представника сім’ї, письмова згода (у довільній формі) про виплату грошової допомоги уповноваженому представнику сім’ї від інших членів сім’ї та згода на обробку персональних даних, а також письмовий дозвіл на розкриття уповноваженим банком інформації, що містить банківську таємницю, щодо поточного рахунка, відкритого уповноваженому представнику сім’ї в установі уповноваженого банку.
 
5) Грошова допомога не призначається на члена сім’ї:
- який перебуває на повному державному утриманні в будинку дитини, дитячому будинку, дитячому будинку-інтернаті, психоневрологічному інтернаті, будинку-інтернаті для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю, спеціальному будинку-інтернаті системи соціального захисту населення;
- який перебуває на повному державному утриманні в школі-інтернаті, закладі спеціалізованої освіти військового (військово-спортивного) профілю;
- який відбуває покарання в місцях позбавлення волі.   
 



Сторінка 1 з 2
<< Початок < Попередня 1 2 Наступна > Кінець >>
пошук по сайту
зараз
 71 гостей на сайті
Режим роботи

понеділок-четвер
з 8.00 до 17.00

п’ятниця
з 8.00 до 16.00

перерва на обід
з 12.00 до 13.00


(відділ прийому громадян
працює без перерви)

Контакти

м. Бровари вул. Гагаріна 18

тел.(04594) 5-23-88

факс. (04594) 5-23-88

Email:: upsznmbrovary@ukr.net