Ukrainian (UA)
Календар
< вересня 2019 >
П В С Ч П С Н
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            
Корисні посилання

Бровари

Головна

PostHeaderIcon До уваги осіб з інвалідністю!

З червня місяця поточного року розпочалося фінансування заходів, передбачених Київською обласною цільовою програмою підтримки в Київської області людей з інвалідністю на 2017 – 2020 роки, а саме надання щорічної разової адресної грошової допомоги сім’ям, які складаються з двох та більше осіб з інвалідністю, в тому числі дітей з інвалідністю, особам з інвалідністю, які опинилися у складних життєвих обставинах, одиноким особам з інвалідністю, особам з інвалідністю по зору та слуху І та ІІ груп, в тому числі дітям з вадами зору та слуху.
Для отримання адресної грошової допомоги особам з інвалідністю, дохід яких не перевищує двох прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність, необхідно надати наступні копії та оригінали документів: 
  • паспорт та документ про реєстраційний номер облікової картки платника податків;
  • пенсійне посвідчення або посвідчення отримувача державної соціальної допомоги;
  • довідка МСЕК про встановлення інвалідності;
  • довідка про склад сім’ї (оригінал) Обов’язково! прописані родинні стосунки або оригінали та копії документів, що підтверджують родинний зв’язок.
  • довідка за реквізитами, для переказу грошової допомоги;
  • довідка про доходи за останні 6 місяців.
Додатково:
  • для одиноких осіб з інвалідністю необхідно надати довідку про те, що особа дійсно одинока та перебуває на обслуговуванні в територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) або довідка з ЖЕКу, ОСББ, тощо про те, що особа дітей працездатного віку не має;
  • для осіб з інвалідністю, які опинилися у складних життєвих обставинах необхідно надати акт обстеження матеріально-побутових умов сім’ї(вул. Гагаріна 18, каб. 106);
  • для дітей з вадами зору або слуху необхідно надати документи: свідоцтво про народження дитини (після 14 років - копія ID картки та код);паспорт законного представника дитини та документ про реєстраційний номер облікової картки платника податків; копія медичного висновку(форма 080) на дитину з інвалідністю до 18 років.
За детальнішою інформацією щодо отримання вищезазначеної грошової допомоги, необхідно звернутися до управління соціального захисту населення Броварської міської ради Київської області, за адресою: м. Бровари, вул. Гагаріна 18, кабінет № 202, телефон для довідок: 5-32-35.

Останнє оновлення (Понеділок, 15 липня 2019, 05:07)

 

PostHeaderIcon Збільшення пенсій з 1 липня 2019 року

З 1 липня  перераховано пенсії відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік».
У зв’язку із збільшенням прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність розмір пенсії становитиме  1564 грн., тому органами Пенсійного фонду України буде проведений черговий перерахунок пенсій.
Перерахунку підлягатимуть, зокрема:
-мінімальні та максимальні розміри пенсій;
-доплата за понаднормативний стаж, передбачена статтею 28 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» (крім пенсіонерів, які працюють (провадять діяльність, пов’язану з отриманням доходу, що є базою нарахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування));
-надбавка до пенсії за особливі заслуги відповідно до Закону України «Про пенсії за особливі заслуги перед Україною»;  
-підвищення відповідно до Законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань»;
-щомісячна державна адресна допомога інвалідам війни та учасникам бойових дій;
-мінімальна пенсійна виплата особам з інвалідністю, щодо яких встановлено причинний зв’язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою та інвалідам з числа учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС;
-державна соціальна допомога на догляд інвалідам війни.
Переглянута також  буде надбавка до пенсії особам, які мають статус «Почесний донор України» та «Почесний донор СРСР». Розмір цієї надбавки збільшиться з  185,30 грн. до 193,60 грн. Слушно зауважити, що зазначена надбавка визначена на рівні 10 %  від прожиткового мінімуму на одну особу в розрахунку на місяць, який  з 01.07.2019 р. складає 1936,00 грн.   
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26.06.2019  № 543 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України»
Особам, які отримують пенсію призначену відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» та мають страховий стаж не менше: чоловіки – 35 років, жінки – 30 років, пенсійна виплата збільшується до 2000,00 грн.

Перерахунок пенсій  буде проведений автоматично. Розмір підвищення пенсії кожній особі визначатиметься індивідуально.

Останнє оновлення (Четвер, 11 липня 2019, 05:46)

 

PostHeaderIcon Надання допомоги «пакунок малюка»

Починаючи з 1 вересня 2018 року при народженні дитини здійснюється надання одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка»  відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 20 червня 2018 року № 512 «Деякі питання реалізації пілотного проекту із надання при народженні дитини одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка»»
Згідно затвердженого Порядку право на отримання «пакунка малюка» мають громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які на законних підставах проживають на території України і народили живонароджену дитину.
«Пакунок малюка» надається на кожну новонароджену дитину.
Пунктом 9 Порядку визначено, що «пакунок малюка» видається під час виписки новонародженої дитини з пологового будинку.
Якщо на день виписки у пологовому будинку відсутній «пакунок малюка» для його отримання отримувач (мати, батько) подає заяву в пологовому будинку, яка передається до  місцевого структурного підрозділу з питань соціального захисту населення.
Згідно із заявою місцевий структурний підрозділ з питань соціального захисту населення забезпечує надання «пакунку малюка»  отримувачу за місцем проживання.
Факт передачі допомоги "пакунок малюка" фіксується в акті приймання-передачі згідно з додатками, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України "Деякі питання реалізації пілотного проекту із надання при народженні дитини одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка".
Отримувачі допомоги "пакунок малюка" можуть відмовитися від отримання допомоги на підставі особистої письмової заяви відповідно до абзацу 3 пункту 9 зазначеної постанови.  


Останнє оновлення (П'ятниця, 31 травня 2019, 10:40)

 

PostHeaderIcon До уваги учасників бойових дій, які приймали участь в АТО/ООС та постраждалих учасників Революції Гідності!

Управління соціального захисту населення Броварської міської ради Київської області надає учасникам бойових дій, які приймали участь в АТО/ООС, постраждалим учасникам Революції Гідності послуги з:

- санаторно-курортного лікування;

- психологічної реабілітації;

- професійної адаптації.

Для одержання путівки особа повинна перебувати на обліку в органах соціального захисту населення за зареєстрованим місцем проживання. Для взяття на облік особа подає: медичну довідку лікувальної установи за формою №070/о, копію відповідного посвідчення, учасники бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни та учасники війни-копію військового квитка(за наявності) та копію документа, що підтверджує безпосередню участь(забезпечення проведення)особи в антитерористичній операції.

Для проходження психологічної реабілітації отримувач послуг звертається за місцем реєстрації або за місцем фактичного проживання(перебування) із заявою, складеною в довільній формі, до якої додається копія відповідного посвідчення та копія документа, що підтверджує безпосередню участь (забезпечення проведення) особи в антитерористичній операції.

Для отримання послуг професійної адаптації необхідно подати наступні документи: 

-заяву;

-копію посвідчення учасника бойових дій ( інваліда війни або учасника війни) (інваліди війни додатково подають карту реабілітації) ;

-копію документа, що підтверджує безпосереднє залучення особи до виконання завдань антитерористичної операції в районах її проведення;

-копію паспорта (1,2 , 11 сторінки);

-копію ідентифікаційного кода.

З переліком документів звертатися до управління соціального захисту   населення  за  адресою:  м.  Бровари,  вул.  Гагаріна 18 (ІІ поверх каб. 209), тел. 5-15-84.

Останнє оновлення (Середа, 15 травня 2019, 12:20)

 

PostHeaderIcon Реабілітація дітей з інвалідністю внаслідок дитячого церебрального паралічу

Постановою Кабінету Міністрів України від 27 березня 2019 року № 309 затверджений Порядок використання у 2019 році коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення реабілітації дітей з інвалідністю внаслідок дитячого церебрального паралічу.
Для отримання реабілітаційних послуг отримувач або його законний представник письмово звертається (заява у довільній формі) за  місцем проживання до управління соціального захисту населення, маючи при собі наступний пакет документів:
паспорта громадянина України та/або свідоцтва про народження, та/або іншого документа, що посвідчує особу дитини;
індивідуальної програми реабілітації, що видана лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу;
виписки з медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого (форма № 027/о).
Управління соціального захисту населення протягом п’яти робочих днів з дати подання заяви укладає договір у трьох примірниках про здійснення для дитини реабілітаційних заходів, в якому зазначаються обсяг і строки проведення таких заходів. 
Вартість реабілітаційних заходів для кожної дитини визначається реабілітаційною установою відповідно до індивідуальної програми реабілітації (далі - ІПР). Між тим гранична вартість реабілітаційних заходів не перевищує для однієї дитини, яка відповідно до ІПР за більшістю основних категорій життєдіяльності має обмеження I та II ступеня - 16 тис. гривень, III ступеня - 25 тис. гривень.
 Оплата проводиться органами соціального захисту населення на підставі актів виконаних робіт відповідно до договору про надання реабілітаційних заходів, укладеного з реабілітаційною установою.
За детальнішою інформацією звертатися до управління соціального захисту населення : м. Бровари, вул. Гагаріна, 18, каб. 202, тел. 5-32-35.


Останнє оновлення (Середа, 15 травня 2019, 04:58)

 

PostHeaderIcon Зміни до порядку надання житлової субсидії з 01.05.2019 року

17 квітня 2019 року Урядом прийнята постанова (№ 373) «Деякі питання надання субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі», якою внесено зміни до порядку надання житлових субсидій стосовно її призначення на наступний період у травні 2019 року, а саме:

̶  громадянам, які одержували житлову субсидію в опалювальному сезоні у грошовій формі (безготівковій чи готівковій), і у них відсутня заборгованість за житлово-комунальні послуги, загальна сума якої перевищує 20 неоподаткованих мінімумів доходів громадян, житлова субсидія на наступний строк призначається у готівковій формі без подання нових заяви та декларації;

̶  за наявної заборгованості житлова субсидія на наступний строк призначається у готівковій формі тим громадянам, які не змогли вчасно отримати житлову субсидію в АТ «Ощадбанк» готівкою у зв’язку з тим, що перебували у складних життєвих обставинах, спричинених інвалідністю, віком, станом здоров’я;

̶  громадянам, які одержували житлову субсидію в опалювальному сезоні і відповідно до Положення повинні подавати нові заяви і декларації, за відсутності заборгованості субсидія призначається також у грошовій готівковій формі (незалежно від того, у якій формі отримували субсидію в опалювальному сезоні).

      

Повторно із заявою і декларацією у травні мають звернутися:

• орендарі житла;

• внутрішньо переміщені особи;

• домогосподарства, яким субсидію було призначено на фактично проживаючих осіб;

• домогосподарства, де є непрацюючі особи працездатного віку, в яких відсутні доходи, або вони менші мінімальної заробітної плати;

• якщо у складі домогосподарства або у складі сім’ї члена домогосподарства відбулися зміни протягом останнього року.

        

Житлова субсидія у грошовій безготівковій формі на підставі декларації та заяви, із зазначенням мобільного номеру телефону, буде надаватися наступним категоріям її одержувачів:

• особам, які вперше звернуться за її призначенням;

• громадянам, які одержували житлову субсидію в опалювальному сезоні, і у яких наявна заборгованість – після вирішення питання з такою заборгованістю;

• особам, у яких за результатами розрахунку розмір субсидії становить більше 5 тис. грн.;

• за заявою одержувача субсидії, якому вона надається у грошовій готівковій формі. 

 

Також новоприйнятою постановою передбачено виплату субсидії у готівковій формі за довіреністю для осіб, які не можуть особисто отримати кошти в АТ «Ощадбанк». Для цього їм потрібно звернутися до управління соціального захисту населення з проханням оформити довіреність на отримання коштів через працівника територіального центру соціального обслуговування.

Останнє оновлення (П'ятниця, 10 травня 2019, 06:11)

 
пошук по сайту
зараз
 60 гостей на сайті
Режим роботи

понеділок-четвер
з 8.00 до 17.00

п’ятниця
з 8.00 до 16.00

перерва на обід
з 12.00 до 13.00


(відділ прийому громадян
працює без перерви)

Контакти

м. Бровари вул. Гагаріна 18

тел.(04594) 5-23-88

факс. (04594) 5-23-88

Email:: upsznmbrovary@ukr.net