Ukrainian (UA)
Календар
< вересня 2019 >
П В С Ч П С Н
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            
Корисні посилання

Бровари

Головна

PostHeaderIcon До уваги отримувачів державних соціальних допомог!

Повідомляємо, що 16 січня 2019 року профінансовано виплату державних соціальних допомог за січень 2019 року.

Останнє оновлення (Понеділок, 21 січня 2019, 06:54)

 

PostHeaderIcon Нове у законодавстві! Надання житлових субсидій у грошовій формі.

 

 

27 грудня 2018 року Урядом прийнята постанова (№ 1176) «Деякі питання надання житлових субсидій населенню у грошовій формі», якою передбачено поетапний перехід фінансування житлових субсидій за рахунок коштів, передбачених у державному бюджеті для виплати пільг і житлових субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Мінсоцполітики в АТ «Ощадбанк» на підставі укладеного між Мінсоцполітики та АТ «Ощадбанк» договору.

Монетизація відбуватиметься у три етапи:

• на І етапі (з 01.01.2019) дія механізму поширюватиметься на громадян, які будуть звертатися за субсидією з новим пакетом документів.

• на ІІ етапі (з 01.05.2019) планується охопити громадян, яким буде призначено субсидію на неопалювальний період 2019 року, а також долучити одержувачів пільг.

• на ІІІ етапі (з 01.10.2019) очікується повний перехід до надання пільг та субсидій у грошовій формі.

В перехідний період фінансування наданих житлових субсидій буде здійснюватися двома способами:

− громадянам, які звернулися за призначенням житлової субсидії до 31 грудня 2018 року – за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам шляхом перерахування коштів на рахунки організацій-надавачів житлово-комунальних послуг;

 − громадянам, які звернулися за призначенням житлової субсидії з 01 січня 2019 року – за рахунок коштів, передбачених у державному бюджеті для виплати пільг і житлових субсидій у грошовій формі. Субсидія від держави надходитиме на персональний обліковий запис в Ощадбанку її одержувача. Банк розраховуватиметься за субсидіанта з надавачами комунальних послуг та одразу інформуватиме SMS-повідомленням громадян про те, скільки їм залишилося доплатити за комунальні послуги.

Тому призначення житлової субсидії з 01.01.2019 року відбуватиметься виключно за умови надання  контактного номеру мобільного телефону, за яким АТ «Ощадбанк» буде закріплено персональний обліковий запис одержувача субсидії. Важливо, що за одним мобільним номером телефону можна закріпити лише один обліковий запис у банку.

Слід зауважити, що для одержання субсидії в грошовій формі субсидіантам не потрібно звертатися до АТ «Ощадбанк» для відкриття відповідного поточного рахунку.

За отриманням інформації щодо будь-яких питань, пов’язаних з призначенням житлової субсидії, її одержувачі звертаються до управління соціального захисту населення.

За отриманням інформації щодо спожитих послуг, нарахованих сум за послуги, розміру заборгованості (переплати) одержувачі житлової субсидії звертаються до управителів, об’єднань, виконавців комунальних послуг.

За отриманням інформації щодо операцій, здійснених за обліковим записом одержувача житлової субсидії щодо перерахування коштів управителям, об’єднанням, виконавцям комунальних послуг, одержувачі субсидії звертаються до АТ «Ощадбанк».


 

 

Останнє оновлення (Середа, 16 січня 2019, 11:46)

 

PostHeaderIcon Прожитковий мінімум на 2019 рік

Останнє оновлення (П'ятниця, 11 січня 2019, 11:58)

 

PostHeaderIcon Управління соціального захисту населення Броварської міської ради Київської області оголошує конкурс на заміщення посади державного соціального інспектора відділу контролю.

Основні професійно-кваліфікаційні вимоги до кандидатів:
- вища освіта економічна або юридична за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
- стаж роботи  в органах місцевого самоврядування та державній службі не менше 1 року або при необхідності (виходячи із виконання виконавчим органом основних завдань та функцій) стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.
Додаткова  інформація щодо основних функціональних обов’язків, розмірів та умов оплати  праці,  умов проведення конкурсного відбору на зайняття  вакантної посади надається  за адресою: м. Бровари, вул. Ю.Гагаріна. буд. 18, кім.205.                                                                                       
                    
  Телефони для довідок: 5-45-48.

Останнє оновлення (Четвер, 10 січня 2019, 12:37)

 

PostHeaderIcon «До уваги підприємств осіб з інвалідністю, на яких працює не менше 80% осіб з інвалідністю від загальної кількості працюючих, громадських організацій осіб з інвалідністю і ветеранів та благодійних організацій (фондів), діяльність яких має соціальне спряму



Пропонуємо взяти участь у відборі для отримання фінансової підтримки з бюджету міста підприємствам осіб з інвалідністю, громадським організаціям осіб з інвалідністю і ветеранів та благодійним організаціям (фондам), діяльність яких має соціальне спрямування, які заявили про себе в соціумі міста Бровари, мають статус міських (міськрайонних), діяльність яких поширюється на територію міста Бровари та має соціальну спрямованість, зареєстровані у встановленому законодавством порядку, мають необхідність фінансової підтримки.

Для отримання бюджетних коштів підприємства осіб з інвалідністю, громадські організації осіб з інвалідністю і ветеранів та благодійні організації (фонди), діяльність яких має соціальне спрямування, подають звернення на ім′я міського голови.
До звернення додаються:
- копія статуту (положення) громадської, благодійної організації (фонду) чи підприємства осіб з інвалідністю;
- копія довідки про взяття на облік платника податків;
- копія довідки з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ);
- напрямки використання, розрахунок та обґрунтування потреби в коштах;
- копія звіту діяльності громадської, благодійної організації (фонду) чи підприємства осіб з інвалідністю за минулий рік;
- аналіз використання бюджетних коштів за минулий рік.

Організаціям, які раніше брали участь у відборі та яким вже виділялись кошти з місцевого бюджету, подати тільки звіт про використання виділених коштів за 2018 рік та заяву на ім’я міського голови про включення в розподіл бюджетних коштів.

Рекомендований обсяг бюджетних коштів, що виділяється підприємствам осіб з інвалідністю, громадським організаціям осіб з інвалідністю і ветеранів та благодійним організаціям (фондам), діяльність яких має соціальне спрямування, комісія  визначатиме з урахуванням:
-першочерговості та соціальної спрямованості програм (заходів), що виконуються підприємствами осіб з інвалідністю, громадськими організаціями осіб з інвалідністю і ветеранів та благодійними організаціями (фондами);
-участі підприємствами осіб з інвалідністю, громадськими організаціями осіб з інвалідністю і ветеранів та благодійними організаціями (фондами) у проведенні загальнодержавних та міських заходів;
- наявності соціально-побутових проблем різних категорій населення, інтереси яких представляє підприємство осіб з інвалідністю, громадська організація осіб з інвалідністю і ветеранів та благодійна організація (фонд)  - результатів аналізу використання бюджетних коштів за 2018 рік;
-детальних розрахунків та обґрунтувань за кожним напрямком використання коштів міського бюджету, поданих підприємством осіб з інвалідністю, громадською організацією осіб з інвалідністю і ветеранів та благодійною організацією (фондом).
Прийом заяв та доданих документів здійснюється управлінням соціального захисту населення (каб. 210, т.4-60-98) до 30 грудня 2018 року».
 

PostHeaderIcon Нове в законодавстві. Допомога особі, яка доглядає за хворою дитиною.

          28 листопада 2018 року затверджена постанова Кабінету Міністрів України від 28.11.2018 № 996 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1751 і від 21 листопада 2013 р. № 917» (набирає чинності з 01.01.2019), якою розширено перелік державних соціальних допомог, що надаються відповідно до Порядку призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми. 
          Так, починаючи з 01.01.2019 року, одному з батьків, усиновлювачів, прийомних батьків, опікуну, піклувальнику  буде надаватися допомога особі, яка доглядає за хворою дитиною на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет І типу (інсулінозалежний), гострі та хронічні захворювання нирок IV ступеня, на дитину, яка отримала тяжку травму, потребує трансплантації органа, потребує паліативної допомоги, та яким не встановлено інвалідність.
          Для призначення допомоги особі, яка доглядає за хворою дитиною до управління соціального захисту населення за умови пред’явлення паспорта або іншого документа, що посвідчує особу, подаються наступні документи:
• заява законного представника дитини, який постійно проживає та здійснює догляд за хворою дитиною;
• копія свідоцтва про народження дитини (з пред’явленням оригіналу);
• документ, що підтверджує повноваження усиновлювача, опікуна, піклувальника, прийомних батьків, батьків-вихователів;
• довідка про захворювання дитини на тяжке перинатальне ураження нервової системи, тяжку вроджену ваду розвитку, рідкісне орфанне захворювання, онкологічне, онкогематологічне захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкий психічний розлад, цукровий діабет І типу (інсулінозалежний), гостре або хронічне захворювання нирок IV ступеня, про те, що дитина, яка отримала тяжку травму, потребує трансплантації органа, потребує паліативної допомоги, що видана лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу у порядку та за формою, встановленими МОЗ.
          Допомога особі, яка доглядає за хворою дитиною призначається з дня звернення за її призначенням та виплачується шість місяців  в розмірі прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, на кожну хвору дитину.
          Виплата допомоги на наступний період продовжується на підставі заяви законного представника дитини та довідки про захворювання дитини з дня зупинення виплати, якщо звернення надійшло протягом одного місяця з дня її зупинення.
          У разі коли в період виплати допомоги особі, яка доглядає за хворою дитиною, дитині встановлено інвалідність, така допомога виплачується до встановлення інвалідності. 
 
пошук по сайту
зараз
 81 гостей на сайті
Режим роботи

понеділок-четвер
з 8.00 до 17.00

п’ятниця
з 8.00 до 16.00

перерва на обід
з 12.00 до 13.00


(відділ прийому громадян
працює без перерви)

Контакти

м. Бровари вул. Гагаріна 18

тел.(04594) 5-23-88

факс. (04594) 5-23-88

Email:: upsznmbrovary@ukr.net