Ukrainian (UA)
Календар
< листопада 2018 >
П В С Ч П С Н
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    
Корисні посилання

Бровари

Головна

PostHeaderIcon Щодо встановлення опіки та піклування над недієздатною фізичною особою!

Новини!
 
Для захисту особистих і майнових прав та інтересів повнолітніх осіб, які за станом здоров’я не можуть самостійно здійснювати свої права і виконувати свої обов’язки встановлюється опіка (піклування). 
 
Відповідно до ст. 60 Цивільного кодексу України та ст. 241 Цивільного процесуального кодексу України опіку над фізичною особою, у разі визнання її недієздатною (або обмежено дієздатною), встановлює суд і призначає їй опікуна (або піклувальника) за поданням органу опіки та піклування виконавчого комітету. 

Документи, необхідні для оформлення до суду подання про призначення опікуна/ піклувальника:
 
1. Заява особи, яка має бажання стати опікуном (піклувальником) на ім’я голови опікунської ради.
2. Копія паспорта та ідентифікаційного коду кандидата в опікуни (піклувальника).
3. Копія паспорта та ідентифікаційного коду особи, що потребує опіки (піклування).
4. Копії документів, що підтверджують родинні стосунки кандидата в опікуни та особи, яка потребує опіки.
5. Довідка про склад сім'ї (Ф-3) особи, що потребує опіки (піклування) та кандидата в опікуни (піклувальники).
6. Медичний висновок про необхідність призначення опікуна (піклувальника).
7. Медичний висновок про  можливість за станом здоров’я виконувати обов’язки опікуна (піклувальника).
8. Акт обстеження житлово-побутових умов кандидата в опікуни (піклувальники) проведеного державним соціальним інспектором управління соціального хисту населення. 

Пакет документів подається у відділ роботи із зверненнями громадян виконавчого комітету Броварської міської ради за адресою:
м. Бровари, б-р Незалежності, 2, тел. 5-32-47.

 

PostHeaderIcon Наталія Королевська: Пенсії обов’язково будуть збільшуватися щороку

Новини!

Нещодавно виповнилося 10 років із дня ухвалення базового закону щодо пенсійного забезпечення. По суті, саме з цієї події розпочалося реформування пенсійної системи України. Про те, чого вже вдалось досягнути та плани на майбутнє у цьому питання ми поговорили з Міністром соціальної політики України Наталією Королевською.
 
Наталіє Юріївно, одразу після того, як ви очолили Міністерство соціальної політики, ви заявили, що розпочата в 2011 році пенсійна реформа не дала бажаних результатів. Що саме, на вашу думку, не було вирішено?
 
Насамперед, за 10 років з моменту прийняття пенсійних законів не було вирішено основне питання – пенсія має бути справедливою. Зараз не діє державний механізм, який би гарантував справді гідну пенсію, яка б залежала від трудового стажу. Головні завдання, які стоять перед нами: перше – необхідно осучаснити пенсійні виплати та ліквідувати «зрівнялівку» у пенсіях; друге – подолати дефіцит Пенсійного фонду; та третє – запровадити другий рівень накопичувальної пенсійної системи.
 
Сьогодні потрібно зосередитися на вдосконаленні пенсійної системи. Саме для над цим зараз працює наше Міністерство, а особливо спеціально створена робоча група, до складу якої увійшли наші фахівці, представники Пенсійного Фонду, науковці та інші фахівці соціальної сфери.
 
Над чим саме працює ця робоча група?
 
Люди мають отримати реальний захист, а не його імітацію. Основне завдання створеної робочої групи – розробка механізмів вдосконалення пенсійної системи. Це комплекс питань, над якими ми працюємо – окрім того, про що я вже казала, це і питання пенсійного віку для жінок, і пошук компенсаторів для можливості зниження ставки єдиного соціального внеску, і підвищення довіри до системи державного захисту.
 
Найбільша складність полягає в тому, що напрацьовуючи пропозиції, фахівці насамперед зважають на їхню економічну доцільність, оскільки пенсійна реформа має відповідати не тільки очікуванням громадян, а й об’єктивним економічним умовам.
Чи є вже результати роботи цієї групи? Можливо, якісь зміни до законодавства?
 
1 липня набули чинності зміни до пенсійного законодавства, які за своєю суттю є першим кроком з удосконалення пенсійної системи. Вони стосуються досить широкого кола людей і в першу чергу нинішніх 13,6 мільйонів пенсіонерів. Для них ми змінили порядок щорічного перерахунку пенсій. Відповідно до чинного законодавства, перерахунок раніше призначених пенсій відбувається внаслідок перегляду прожиткового мінімуму (цьогоріч – двічі) та 1 березня. Раніше, через законодавчу казуїстику, існували ситуації, коли березневе підвищення пенсій взагалі можна було не робити. Тепер ми встановили чітку процедуру – пенсії у березні однозначно збільшуватимуться кожного року.

Які ще зміни внесено до пенсійного законодавства протягом останніх півроку?
 
Ухвалено закон, за яким багатодітні батьки, які виховали п’ятьох і більше дітей, за відсутності матері отримують право на пенсію за особливі заслуги.
 
Прийнято низку Постанов Уряду, яким збільшено розміри підвищень до пенсій інвалідам Великої Вітчизняної війни ІІ та ІІІ груп та учасникам бойових дій, які досягли 85-річного віку до рівня підвищення інвалідам І групи (на 447 грн.). Також зросла мінімальна пенсія для цієї ж категорії ветеранів війни (з 1 травня 2013 року жоден учасник бойових дій та інвалід у період Великої Вітчизняної війни не отримує менше 2547,9 грн.). Окрім цього, підвищено пенсії, розмір яких у минулому році було підвищено менше ніж на 20% зростання середньої заробітної плати.
А чи є якісь зміни для тих, хто ще не збирається на пенсію?
 
Зміни, що набрали чинності з першого липня, в першу чергу торкнуться майже всіх жінок, адже за пропозиції Мінсоцполітики відтепер до страхового стажу також зараховуватиметься період перебування у відпустці по вагітності та пологам. Раніше цей час, а це 70 днів до пологів та 56 днів після, до страхового стажу не враховувались і ми вважаємо, що це несправедливо по відношенню до жінок, оскільки їм, фактично штучно зменшувався страховий стаж.
 
Що це безпосередньо дасть жінкам?
 
Цими змінами ми встановили соціальну справедливість щодо жінок. До їхнього запровадження роботодавець сплачував відрахування тільки за працівників, які перебували на лікарняному через хворобу, що дозволяло зараховувати їм цей період до страхового стажу. Разом з тим, жінки, які народжували дітей та перебували у лікарняній відпустці у зв’язку із вагітністю і пологами, були позбавлені можливості зараховувати цей час до страхового стажу.
 
Тобто той, хто, наприклад, катаючись на лижах, отримував важкий перелом, що потребував довгого лікування та відновлення, і йшов у лікарняну відпустку на декілька місяців, при виході на пенсію був у більш вигідних умовах, ніж жінка, яка народила дитину. Якщо врахувати, що декретна відпустка це 4 місяці, а через ускладнення під час пологів навіть більше, то жінки які народили 3 дітей, без цих законодавчих змін, втрачали щонайменше рік страхового стажу.
 
Крім того ми також запровадили новий підхід до розрахунку зарплати для нарахування пенсій фізособам-підприємцям та громадянам, які отримували допомогу з безробіття.
 
У чому полягають зміни для тих, хто отримував допомогу по безробіттю?
 
Відтепер громадяни, які раніше отримували допомогу по безробіттю та матеріальну допомогу у період професійної підготовки, перепідготовки або підвищення кваліфікації, зможуть при розрахунку заробітної плати, якщо це доцільно, виключити періоди одержання цієї допомоги. Деяким громадянам це дозволить збільшити пенсійні виплати до 5%. Щодо фізичних осіб-підприємців, то, визначаючи заробітну плату для нарахування пенсії, відтепер враховуватиметься страховий стаж, за який сплачено внески. Це дозволить уникнути значного зменшення коефіцієнта заробітку фізособам-підприємцям, які працюють за спрощеною системою оподаткування за місяці, за які страхові внески сплачені не в повному обсязі.
До речі, щодо підприємців. Давно обговорюється можливість зниження ставки єдиного соціально внеску. Коли на це можна очікувати?
 
Ми вже запроваджуємо нові підходи щодо сплати ЄСВ. Нещодавно Уряд підтримав розроблений Мінсоцполітики законопроект щодо розширення переліку категорій пенсіонерів-підприємців, які можуть бути звільнені від сплати ЄСВ. Справа в тому, що зараз на це можуть розраховувати тільки пенсіонери за віком та інваліди, ми ж до категорії пільговиків включили отримувачів усіх видів пенсій, які досягли пенсійного віку. Тепер слово за народними депутатами – Верховна Рада має ухвалити цей законопроект.
 
Ми зацікавлені у зниженні ставки ЄСВ, бо це стимулюватиме легалізацію тіньової зайнятості та зростання заробітних плат. Водночас необхідно дуже чітко продумати компенсатори наповнення Пенсійного фонду, щоб ми могли зберегти видатки як мінімум на нинішньому рівні, не кажучи вже про плани підвищувати пенсійні виплати. Над цим ми зараз працюємо із Міністерством доходів і зборів.
Чи вистачить на це коштів?
 
За перші шість місяців Пенсійний фонд України зібрав 81,1 млрд. грн. власних надходжень –перевиконання склало 1,4 млрд. Якщо порівнювати з аналогічним періодом минулого року, то надходження зросли на 5,2 млрд. грн. або на 6,9%.
Завдяки такій позитивній динаміці ми змогли не тільки своєчасно та в повному обсязі виплачувати пенсії, а й погасити позики Держказначейства, які брались тимчасово. Тож, як бачите, проблем з фінансуванням зараз немає.
Загалом же за півроку на виплату пенсій було направлено 124,5 млрд. грн. Це на 11,5 млрд. грн. або на 11% більше, ніж за перші шість місяців 2012 року.
 
Дійсно, із вчасністю та повнотою виплат нарікань у пенсіонерів немає. Проте є питання щодо якості обслуговування у Пенсійному фонді…
Нещодавно за мого наполегливого прохання в.о. голови ПФ прийшов у відділення фонду одного з районів як звичайний громадянин - перевірити, як працює система на місці. Результатами ми були шоковані. Не впізнавши свого керівника, клерки заявили йому, що він 101-й у черзі, і що в найближчі два дні може навіть не приходити зі своїми проблемами. Така ситуація неприпустима і ми будемо її докорінно змінювати.
 
Обслуговування пенсіонерів, багато з яких має трудовий стаж 40-50 років, має бути зовсім іншим. Зокрема на сайті Пенсійного Фонду вже працює пенсійний калькулятор, де кожен самостійно зможе розрахувати розмір виплат, а вже потім, якщо залишаться питання, звертатись до інспекторів фонду. І це тільки один з перших кроків, що ми визначили для себе, бо сьогодні наше завдання – зробити надання всіх соціальних послуг якісним та доступним.    

 

PostHeaderIcon Зміни в пенсійному забезпеченні.

Новини!

З 01 липня 2013 року набрав чинності Закон України від 14.05.2013 № 231-VII «Про внесення змін до деяких законів України щодо призначення та індексації пенсії», яким урегульовано питання щодо зарахування до страхового стажу часу перебування у відпустці у зв’язку з вагітністю та пологами.  
 
Відповідно  змін до пенсійного законодавства, з 1 липня до страхового стажу породіллям зараховуватиметься період перебування у відпустці по вагітності та пологам (70 днів до пологів та 56 після). Щоб ця норма почала діяти, Парламент вніс зміни до законодавства щодо збору єдиного соціального внеску. Згідно з ними страхові внески за період перебування у декретній відпустці сплачуватиме роботодавець, виходячи з нарахованої суми допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами: єдиний соціальний внесок у такому випадку складатиме 33,2% від цієї суми. Із цим з працівниці утримуватимуться 2% з суми допомоги по вагітності і пологах.
 
Надано можливість одержувати пенсію у зв’язку з втратою годувальника дітям померлого годувальника в період між завершенням навчання в одному із навчальних закладів та вступом до іншого навчального закладу або в період між завершенням навчання за одним освітньо-кваліфікаційним рівнем та продовженням навчання за іншим за умови, що такий період не перевищує чотирьох місяців. 
 
Щодо щорічного перерахунку  призначених пенсій з 1 березня кожного року, який передбачено частиною 2 статті 42 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», то право на перерахунок пенсій не буде залежати від того, на скільки у попередньому році зріс розмір пенсії конкретної особи. Перерахунку фактично підлягатимуть всі пенсії, призначені за законами: «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», «Про наукову і науково-технічну діяльність», «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» та «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи». Заробітна плата, з якої призначено (попередньо перераховано) пенсію, буде підвищуватися на коефіцієнт, який відповідає не менш як 20 відсоткам показника зростання середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, порівняно з попереднім роком.
 
Удосконалено, визначений ст.40 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», порядок обчислення заробітної плати шляхом надання можливості першочергово вилучати з підрахунків місяці отримання допомоги по безробіттю (у період з 01.07.2000 року).
 
Крім того, середньомісячний  коефіцієнт заробітної плати особи у разі, коли заробітна плата обчислюється з урахуванням неповного місяця страхового стажу,  буде визначатись в залежності від тривалості набутого в цей період страхового стажу. Це дасть можливість збільшити розмір пенсій, які призначаються після 01.07.2013 р., та перераховуються з урахуванням стажу та заробітної плати після цієї дати.

 

PostHeaderIcon Микола Шамбір: Мінсоцполітики навіть не розглядає питання про підвищення пенсійного віку

Новини!  

Пенсійна реформа продовжує викликати у суспільстві підвищений інтерес. Час від часу у ЗМІ з'являються все нові і нові версії вірогідних новацій. Їхній діапазон є доволі великим: від підвищення або зменшення пенсійного віку - аж до цілковитого скасування пенсійної реформи.
А що думають з цього приводу фахівці? Про це в інтерв'ю для Укрінформу розповів директор Департаменту пенсійного забезпечення та соціального захисту інвалідів Міністерства соціальної політики України Микола Шамбір. 
- Пане Миколо, нещодавно з'явилась інформація про те, що можливий перегляд пенсійного віку у бік збільшення. Чи дійсно це так?

- Ця інформація не зовсім відповідає дійсності, оскільки підвищення пенсійного віку було запропоновано науковцями як один із можливих варіантів подальшого розвитку пенсійної сфери. Однак сьогодні Міністерство соціальної політики це питання навіть не розглядає.

- Але ж про доцільність проведеної пенсійної реформи в Україні досі не вщухають гарячі дискусії. Яка позиція з цього питання Міністерства соціальної політики?

- Справді, пенсійна реформа не змогла вирішити багато питань, зокрема «зрівнялівку». Для того щоб це змінити, необхідно провести «осучаснення» пенсій та забезпечити підвищення ролі страхового стажу та заробітної плати, з якої сплачувалися страхові внески, при визначенні розміру пенсії.
Однак однозначно можу сказати, що сьогодні не може йтися про повернення до попередньої пенсійної системи, оскільки до законодавства внесено дуже багато змін. Сьогодні треба зосередитись на модернізації пенсійної системи. Спеціально для цього за ініціативи міністра Наталії Королевської при Мінсоцполітики була створена спеціальна робоча група. До її складу увійшли фахівці нашого міністерства, Пенсійного фонду та інші експерти у галузі пенсійного забезпечення.

- Над чим саме працює ця робоча група та чи можна сьогодні говорити про певні результати її роботи?

- Ця робоча група працює над осучасненням пенсійних виплат, запровадженням другого рівня накопичувальної пенсійної системи, а також питанням пенсійного віку. Напрацьовуючи пропозиції, фахівці зважають на їхню економічну доцільність.
Зокрема, нещодавно парламент за ініціативи Мінсоцполітики ухвалив зміни до пенсійного законодавства, за яким жінкам до страхового стажу зараховуватимуть перебування у відпустці по вагітності та пологам. Окрім того, цими ж змінами був виключений із заробітку для обчислення пенсії період отримання допомоги по безробіттю, що дозволить деяким громадянам збільшити її розмір до 5%.

- Чи вистачить на ці реформи коштів Пенсійного фонду?

- Сьогодні немає жодних передумов для того, щоб говорити про можливість перебоїв із виплати пенсій. Із початку року, а саме за січень-травень, ми маємо перевиконання бюджету Пенсійного фонду на 1 млрд 363,9 млн грн - це 102,1% від плану власних надходжень. Якщо ж порівнювати п'ять місяців цього року до аналогічного періоду минулого року, то надходження зросли на 7,5%.
Тобто сьогодні є всі підстави говорити про те, що пенсії виплачуватимуться вчасно та в повному обсязі. Крім того, якщо ця динаміка збережеться, можна очікувати на зменшення планового дефіциту бюджету Пенсійного фонду.

- Одне з питань, яке зараз часто порушується - зниження ставки єдиного соціального внеску (ЄСВ). Чи готовий зараз до цього Пенсійний фонд?

- Мінсоцполітики, безумовно зацікавлене у зниженні ставки ЄСВ так само, як і у зниженні податкового навантаження на підприємців. Це може бути одним із елементів спрощення умов ведення бізнесу, легалізації заробітної плати та підвищення рівня зайнятості. Водночас для того щоб це зробити, необхідно дуже детально продумати компенсаторні механізми, які дозволять, як мінімум, зберегти існуючий рівень видатків.
Тому зараз ми опрацьовуємо це питання спільно з фахівцями Міністерства доходів та зборів, щоб вийти на спільне рішення.


 
пошук по сайту
зараз
 343 гостей на сайті
Режим роботи

понеділок-четвер
з 8.00 до 17.00

п’ятниця
з 8.00 до 16.00

перерва на обід
з 12.00 до 13.00


(відділ прийому громадян
працює без перерви)

Контакти

м. Бровари вул. Гагаріна 18

тел.(04594) 5-23-88

факс. (04594) 5-23-88

Email:: upsznmbrovary@ukr.net